Oppkjøringen til Sjøgata
Grusveien opp til 3 mann’s å 4 mann’s boligene i Sjøgata er helt elendig. Topplaget er borte å det er mange store hull i vegen som biler ikke kan kjøre over.
Biler som skal til Sjøgata må kjøre sikk sakk mellom hullene for å komme seg frem.
Sånn har det vert de 3 siste årene, å hullene blir bare større å dypere
Dette bør det gjøres noe med snarest.
Ny